poniedziałek, 18 kwietnia 2016



Tytuł : rywalki ( selekcja tom 1)
Autor: Kiera Cass
Stron: 336
 Wydawnictwo: Jaguar

Od wydawnictwa :
 "Rywalki" to pierwsza część cyklu powieści dla młodzieży Kiery Cass.
1 korona, 35 dziewcząt. Dla nich Selekcja jest szansą na wyrwanie się z ponurej rzeczywistości, w której panują kastowe podziały, a na porządku dziennym są głód i choroby. Selekcja to nadzieja na życie w pałacu, w bajkowej krainie jedwabi i klejnotów. Ale marzenia tylko jednej z dziewcząt zostaną spełnione. Selekcja ma wyłonić żonę dla czarującego i przystojnego księcia Maxona.
Dla Ameriki Singer Selekcja jest tragedią. Oznacza opuszczenie domu, rozstanie z jej sekretną miłością - Aspenem i konieczność udziału w morderczym wyścigu o koronę, na której wcale jej nie zależy.
Jednak bezpośrednie spotkanie z Maxonem zmienia nastawienie Ameriki. Dziewczyna zaczyna, zastanawiać się, czy naprawdę chce za wszelką cenę opuścić pałac...

Moja opinia : 
Przepiękny baśniowy romans. Już po przeczytaniu połowy książki ( co przyszło mi zresztą nadzwyczaj szybko i lekko ) wiedziałam że całą to serię będę miała u siebie i będę do niej wracać. Jest to coś niesamowitego co pozwala nam się uwolnić od naszego życia i przenieść do Illei. Nawet, co zabawne próbowałam sobie wyobrazić u nas podzieł klasowy, ale chyba by to nie wypaliło ;) Reasumując - książka jest niesamowita, cudowna i jestem w niej absolutnie zakochama. Poooza tym... #teamMax  


10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz